vineri , 24 noiembrie 2017
roen
Home / Nutritie & Fitness / Dieta Fara Sport Nu Da Rezultatele Asteptate

Dieta Fara Sport Nu Da Rezultatele Asteptate

Numarul celor care doresc scaderea in greutate si se axeaza pe reducerea numarului de calorii consumat zilnic este mai mare fata de cei care aleg sa devina mai activi. Este mai usor sa zici, „Mananc mai putin decat sa fac miscare mai multa!” , aceasta fiind demonstrata de un studiu al cercetatorilor din Anglia.
Aproximativ 30% dintre barbati si 50% dintre femei isi cauta un regim alimentar hipocaloric incercand pe cat posibil sa evite activitatea fizica in ciuda faptului ca este bine stiut, activitatea fizica este deosebit de importanta in reducerea greutatii.
„Cresterea numarului de supraponderali care renunta la efort fizic in favoarea unui regim alimentar hipocaloric a devenit ingrijoratoare. Reducerea numarului de calorii nu este un substitut pentru antrenament. Publicul trebuie informat ca simpla reducere a aportului de alimente nu este cea mai buna solutie si ca trebuie crescut si consumul caloric prin efort fizic.” – Jhon Brewer, fiziolog sportiv.
 
Evident ca este mult mai usor sa alegi de pe raftul magazinului un produs hipocaloric decat sa transpiri la sala. Multi oameni, si in special supraponderalii nu accepta ideea de a merge la o sala de fitness sau la bazinul de inot sau de a iesi la alergat, asa ca solutia regimului hipocaloric, alimente cu calorii putine, este cea mai la indemana.
 
Sigur, orice cura de slabire se bazeaza pe un regim alimentar hipocaloric, insa asa cum o arata mii de studii, nu numai ca rezultatele scaderii in greutate sunt mult mai bune atunci cand se asociaza efortul fizic, dar mai mult decat atat, beneficiile in planul sanatatii sunt uriase.
 
Iata in continuare cateva „trucuri” pe care le puteti folosi pentru a arde mai multe calorii in fiecare zi:
 
  •      Atunci cand poti, foloseste scarile si nu liftul (sau scarile rulante)
  •      Daca vrei sa mergi undeva, nu la mare distanta de casa, ia-o pe jos, nu merge cu masina
  •       Cumpara-ti un pedometru (aparat care numara pasii) si propune-ti sa faci in fiecare zi mai multi pasi
  •       Iesi la plimbare mai frecvent
  •       Cumpara-ti o bicicleta si foloseste-o
  •       In timpul reclamelor de la televizor, ridica-te si mergi prin casa
  •       Ia-ti un telefon fara fir si mergi in timp ce vorbesti
  •       Fa-ti rost de un stepper si foloseste-l zilnic
Exista momente in timpul fiecarei zile pe care poti sa ti le dedici consumarii catorva calorii in plus. Este de preferat ca la un moment dat sa incepi sa faci efort fizic si in mod organizat, pentru ca in felul acesta vei avea cele mai bune rezultate..

About admin

Check Also

Mituri despre slabit

Astăzi, slăbitul rapid și arderea grăsimilor din organism sunt probleme des întâlnite. De aceea și …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *